Pages

25 December 2009

DI PERSIMPANGAN DILEMA

Banyak mane aku senyum, banyak mane aku ketawa...
air mate juga menghiasi hatiku...

Aduhai...aku masih mengingati hari akad nikah kita 01.09.2006...
Air mata aku jatuh disebabkan aku da pun jd SURI di atimu..
tetapi...
GEmbira itu hanya sementara....

itu lah saat paling indah yang aku xkn lupekan smpai bile2..
Mase 2 aku ghase...
aku la insan yang teristimewa bagimu,
tapi aku silap..
Engkau bukan milikku seorang....
Engkau milik org ramai..
Engkau xberhak aku genggami...
Sekarang aku belajar menerima sume 2...
Biar la satu ari engkau ghase kehilanganku, mase 2 engkau da terlambat...
mase 2...pujuk rayu pun da  tiada makna...
Bila ajal menjemputku....

Masa berlalu
Tanpaku menyedari
Percintaan yang kita bina
Hampir terlerai

Apa salahku
Kau buat ku begini
Dalam dilema
Di antara jalan derita

Tidak pernah ku duga
Ini semua terjadi oh.. oh...

Janganlah engkau
Menghancurkan segala
Setelah lama
Kita mengharungi bersama

Usah biarkan cinta kita yang suci
Di lambung ombak
Karam di lautan berduri

Hanya satu pintaku
Moga kau menginsafi oh.. oh...
Semua ini...

Telah banyak yang ku beri
Sejak dulu lagi
Pengorbanan tiada pernah jemu

Hanyalah Tuhan saja
Bisa menentukan semua
Kesabaran daku menantimu oh.. oh...
Ku tetap memaafkan
Dan berdoa kau kembali
Sebelum diri melangkah pergi...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn