Pages

31 December 2009

31/12/2009

berlalu trus blalu...
n trus pergi...
but kesan nye bile SEDIH...masih terlekat kan....
hehe..huhu..haha..
ntah la....
!#$%^&*7()_+_)(*&^%$#@!
Sekejap je setahun sudah....
but ati ni tetap x TENANG...

YA ALLAH...
nape aku still camnie...
Aku harap n berdoa biar la ia akan tersemat d atiku...
aku resah....
aku hrp hubungan aku ngn suami........
sume kembali occay....
but...xLEH...xLEH....xLEH....
da cube...
xder makna....
sume xder makna....

Ya ALLAH....
dalam xdsangka2 2009 telah berlalu...
berlalu n tidak mungkin akan kembali lagi.....

Uat HAZIQ, mama akan sayang haziq hingga akhir hayat mama....
untuk HAZIQ, mama nak haziq th....
mama da xmmpu tipu lagi sayang....
mama da xle nak menyayangi babah sepenuh ati mama...
mama hrp haziq phm...bukan mama xnk bg haziq adik..

but ati mama....
masih xpulih syg...
mama ingat...
2009 haziq dpt adik...but...but mama xle syg...
maapkan mama....
xMAMPU....

* 2009 - cerita sedih lebih banyak lagi dari cerita happy*

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn