Pages

24 December 2009

24 DECEMBER 2009 huhu...

ari ni adalah
ulang tahun perkahwinan
ayah n mak aku...yang ke 33 tahun....
Ku ucapkan HAPPY anniversary ya...
Moga hubungan mak ayah kekal sehingga
akhir zaman...


huhu....dlm mase yang same aku nak critekan keberanian aku...
jeng2...cam best jer...

AKU BERANI???

xder mendenye...
but sebenarnye aku da terlewat dtg keje gara2 kereta ghosak...
batery kong katenye si suamiku...

so amik kate pts...
aku memberanikan diri membawa skuter aku g keje...
but xder lesen pun....
huhu...seram gak bunyi nye...

selamat dan syukur xjd paper....
aku slamat smpai ke opis...
sebenar nye
suami aku mengiringi aku ke tmpat keje...
ngan moto yang lain bersama anak aku...
sian anak mama kesejukkan...

aku ingatkan suami aku xnk ntar aku...
adakah dia sudah berubah n nak mengAmbil berat tentang aku?
SYUKRAN2...
kalau dia da pun brubah...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn