Pages

25 December 2009

~bUkaN kU PiNta~


Aku xpinta sume nie jadi pada aku...
Aku pasti...aku akan dpt pelangi....

Percayalah kekadang Allah menghilangkan seketika mentari,
kemudian DIA datangkan guruh dan kilat.
Puas kita meratap di mana serinya mentari…
rupa-rupanya Allah ingin mengurniakan pelangi yang indah.
Oh, itu rupanya hikmah berpisah.
Cinta akan menjadi lebih indah!

Kadang2 aku ghase diri aku lonely...
Nape yer? hmm...ari ni hati aku kembali terdetik...
adakah aku TIDAK menyintai suamiku lagi?
mase aku nulih blog nie...air mate aku mengalir...
mengalir bagaikan aku ghasekan diriku hancur...
hancur... orang yang aku syg selama nie...
yang aku junjung selama nie..
aku tabik selama nie
aku sayang selama nie
yang aku windu selama nie...
membuatkan ati aku hilang sedikit demi sedikit....
terhadap dia...
Ya Allah ampunkan aku Ya Allah...
aku xnk berlaku sume nie...
but ini la ati aku sekarang....
aku ghase aku da xmmpu tipu diri sendiri...
aku da xmmpu mengatakan DIA  kekasih awal dan akhirku....
Aku mintak ampun....
Aku mintak ampun segalanya...
andaikate jdh kite xkesampaian bang....

Ati ayang masih terngiang2 kesah silam...
Aku  adalah insan yang lemah...
lemah segalanya..

Aku tangis air mate darah sekali pun aku xkan pulihkan diri aku....
AKu bukan insan yang senang le trima keadaan ape yang sudah terjadi...
Pengorbanan aku selama nie membuatkan aku sudah letih...
Letih mengharunginyer...
Biar la keadaan yang menentukan segalanya...
Pada dasarnya mungkin org nmpak aku sudah bahagia...
Pada Hakikatnya sape yang tahu...
AKu seorang jer yang telan...
Bayak mane aku telan?
Tak tercapai dek akal....
Aku xmmpu lagi nak tipu lagi....
Aku bukan isteri yang baik...
Aku bukan Isteri yang perlu di muliakan....
Aku xsalahkan takdir....
Aku tahu ALLAh bg aku ujian nie...
supaya aku ingat padanye....


Ini mungkin jalan Tuhan bagi...
Aku perlu redha...
Aku perlu tabah..
Aku perlu terima...
Aku perlu kuat...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn