Pages

07 December 2009

~aNaK~ Part 1

Ya ALLAH,
lame mane lagi
aku le bertahan ngan sikap suami ku yang baran ni
YA ALLAH...
Aku da xmampu Ya ALLAH...

Dia banyak menyakitkan ati aku n terutamanye pd
anak aku...
Sampai bile Aku le tahan ngan laki aku...
Tapi anak....

YA ALLAH
ANak...anak...anak...
Haziq...haziq...haziq....
Bukan senang orang nak dapatkan anak...
But nape suamiku sanggup....
Dia je yang sanggupkan uat g2...
mungkin secara fizikal....memang xder kesan...
secara mental...
aku ngan anak akan hadapinye...
bukan senang nak didik anak...
but dia da melukakan ati anak aku...

Ati aku xper lagi...
aku le trime....
but aku mama...
aku ghase sdh sgt....
anaknye yang terLALU sayangkan dia...
dia sanggup kate !#$%^^&*()_+

YA ALLAH
aku Benci ngan suamiku sendiri...
Dia xde perasaan....
Dia xmenyayangi kami lagi ker?
nape dia uat kami begitu....

Abang,
Andai kate jdh kite xpanjang...
abang redha jer...
Kalu abang bace blog ayang nie...
ni la ati AYANG sekarang...
*BENCI*
*MENYAMPAH*
*RINDU*
*SAYANG*
*MELUAT*
*JAHANAM*
*SEDIH*
*PILU*

Abang renungkan balik....
Ayang xkn bersuara pape...
aYANG AKAN pk yang abang da xsayangkan kami...
Ayang benci abang....
Ayang benci sikap abang...

Mungkin orang nampak kami k...
but Aku BERLAKOn semata2...
Kecewa ngan sikap orang yang aku sayang selama nie...

PERKAHWINAN
kita hanyelah landasan kasih sayang
kite...
but xtahu lame mane akan kukuh....
hingga akhir hayat?

Mungkin kite PANAS!!!
xle bersama....
ayang akan tarik diri bile ayang da bersedia hidup
TANPA abang...HAZIQ anak ayang...
Segarang2 ayang terhadap haziq...
ayang xpenah ckp aziq !#$%^&*()_+
abang bukan babah terbaik untuk HAZIQ...
Mungkin di mate kwn2 abang, abang the perfect MEN....
<<>>
but patut pun ayang jauhkan haziq dr abang
ayang kenal abang LEBIH dr 2...
abang xle DIDIK KAMI!!!
Abang bukan TERBAIK untuk kami!!!

Selama ini mungkin ayang le trime kekurangan abaNg!!!
Now TIDAK....

SEkarang, kite juz lalui jer....
kalu de jdh n ALLAH panjangkan jdh kite...
Kite ttp bersama...
JIka tidak....
Abang ngan ayang perlu mengikut haluan masing2...

Kerja penjara mengubah sikap suamiku...
dia samekan aku ngan banduan...
anak yang terima kesannye...

YA ALLAH,
engkau bagi la anak aku...
kekuatan.....
AKAN SIKAP BABAHnye....

YA ALLAH
bagi la suamiku sedar ape yang dia uat YA ALLAH.....


1ST..... continue....

3 comments:

Fiza's said...

awak sedihnyer..

my-niezzareena said...

awak... selagi awak boleh bersabar, lakukanlah.. ingatlah anak yang sedang membersar itu. bincang lah dengan sebaik2 mungkin. setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. saya doakan yang terbaik untuk awak sekeluarga.

mama said...

tq kwn2...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn