Pages

18 November 2010

aYah..nape YAH....

SMS yang membuatkan ati aku xsenang....
Aku dpt 1 sms dr akak aku...yang dia ckp smlm ayah aku, dlm kul 12,
dia mintak spray nyamok kt mak...
ingat kn nk spray nyamok....nteh tibe2..
sebenarnye..dia p spray smpai habih kt luaq rumah...
dia ckp da org nk msk umah dia n sembunyi bwh kerusi kt luaq umah...
Adoi...susah btl la cam nie....
Dia jd cam takut....
Ape yang AYAH aku pk kan? Adakah dia....
  • Nyanyok???
  • Saja Suke2???
  • Takut???
  • Sunyi???





Bingong btl aku bile akak aku ckp cm 2...
Bila la aku dpt pndah KEDAH nie....
Ya ALLAH permudahkan pembelian umah n
aku pindah ke KEDAH
Ya ALLAH, engkau lembut kan ati
suami aku supaya...
pertukaran ke arau, perlis dicepatkan....
Ya ALLAH bantu la aku
Ya ALLAH....

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn