Pages

26 May 2009

~adoi....poning pale den~

ari da genap 3 ari hubby aku kt pjaya..
excort...
sepatutnye ari nie lik...
tetibe postpon plak...
sukati ar...
hmm..katenye khamis br lik...
mls aku nk pk...uat pe aku nk pk...
2 keje dia...
dia xpk aku uat pe aku pk dia....

hmm...windu?
ntah???
utk haziq mgkin dia windu kn babah dia....
yew la brape ari kn xjmpe n mlawak..
kalu babah lik pn...
xnmpak mama..
nmpak anak dulu..
that occay...
da tau ank lebih ptg dr isteri...
xpew la...
aku xamik port...kecik ati pn memang g2 da aku kena trime...

aku exam lagi khamis nie...
but bebelah bahagi plak nk g ke idak...mane xnyer...
ank sape nk jage
kalu kena pjaya?
hmm...adoi
serabut aku..
aku nk ptgkn ank?
atau keje?
hmm...xper la...anggap jer bkn rezeki aku kn...
hmm...
uat tmn2 yg sudi jengah blog aku nie...
aku nk bgth...
sayangi la keluarga b4 pk keje...

serabout otak, nk g ke idak....

1 comments:

mas said...

oic...
la jd g ke x ni???
xpe su sbr...
anak aku pn da mnja ngn ayah dia...
manja la plak...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn