Pages

30 April 2009

Pekembangan si haziq

Perkataan Yang di Guna HAZIQ setiap ari

1. ikan -ikak
2. cicak
3. susu/nenen-nak
4. mama-mamak
5. babah
6. kakak
7. ayah
8.. elo



Pe'el yang dia selalu uat :-

1. Ada Gaya ckp telepon ngan mak tok/paktok...
2. Uat2 Nangis...
3. Kuat jerit...
4. Kuat Ngamok..
5. Pantang mama masuk bilik air nak ikut...
6. Pandai bukak lampu Akuarium...
7. Pantang nampak makanan... (Ta Fuu Fa, Murtabak, Yong Tau Fuu, Nugget, ABC, air ngan straw, Nasi...)
8. Bile xnk makanan da kenyang...luahkan lik...
9. Solat bile bentangkn sejadah... ngan ketayap dia..
(Bile2 aku letak gambaqnye eh..dlm hs lew...)
10. Yang paling aku suke bile dia da abih minum susu...selalu dia bg botol kt aku wpun aku kt ane2...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn