Pages

29 April 2009

ati yang rungsing

ari nie...
hmm..ntah eh...aku cm da lame x updax blog aku nie...
sebenarnye xder cite yg best pn...
juz ari nie aku ghase aku lebih tenang ckit...

alillah dari hari ke ari aku dpt mnjalani life aku cm biase..
dan aku bsyukur lagi, aku skrg nie...lebih berhati2 dlm sume hal..

bkn nk berasia...juz....
perlu jage harga diri same...

hmmm...ari demi ari aku nampak perubahan pd dr aku n FAMILY...
n rezeki aku pn menimpah ruah...

hmm...syg nye aku perlu juga merasia kn
ape yg mmbuatkn aku epi...
biar la aku n diri aku th ape sebenarnye....

buat insan yang ku panggil syg "suami"
aku bkn nk merahsiakan....
but biar la aku epi seorang diri..

aku xbesedia nk berkongsi epi ngan suami aku...
ati aku sekarang msh berbelah bagi....

aku tahu...kdg2 kite perlu mbuat keputusn yg tpt...
aku syg kn suami aku....
biar la diri nie msh terluka....

but biar ati yg mrh ini yang kembali pulih ngan sendiri nyer...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn