Pages

30 April 2009

mama mintak maap ya sayang

MyEm0.Com

ari nie aku cam trase nk updax...
yerlew kn nnti cuti brape ari kn...
hmm...aku nk mintak maap pd ank aku...
maapkan mama ya sayang...

nape nak tau x?
aku byk mender xtau pekembangan anak aku dlm diam...hehe..
mane xnyer lik keje da kul brape?

seharian kt umah mama normah jer..
tibe2...jeng3x...
hehehe....

anak mama da pandai minum pakai STRAW..
hehe...g mkn...aku memulenye bg ckit2..tetibe anak aku kate
nak2... 2 je dia pndai ckp....

aku bg dia main straw 2...tiber2
perghhhhhhhhhhhhhh...
mama xsngka ank mama da pandai minum pakai straw...
hehehee...

da beso....
aku mule lew bg dia air kotak milo yang kecik 2...
wah sekali minum jer..

pandai anak mama...
Tahniah diucapkan pd anak mama....

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn