Pages

31 May 2010

ZON-MERAH,KUNING,HIJAU,PUTIH


I MERAH
Kritikal
Tidak sedarkan diri

II KUNING
Semi Kritikal
Sedar tetapi tidak bergerak

III HIJAU
Tidak Kritikal
Sedar dan boleh berjalan

IV PUTIH
Lewat (Delayed)
Mati

NIE..Kod2 di hospital.. Ape yang aku nk cite kn..ayah aku sekarang di zon

KUNING
Pagi tadi ayah da call aku..
konon gamaknye nk ngadu kt aku..
sakit dia...
dia xle jln...
tup2..ptg td dlm kul 4.55
akak aku call...
ayah masuk hospital sultanah bahiyah..
nthen dpt tau..tangan kanan,kaki tangan xle gerak langsung..
adoi..serabut trus kepala aku nie...
sebab darah tinggi naik mendadak(dapat tau dr mak)
mlm nie aku call..
still dlm bilik zon kuning...subhanallah...

p/s...doa2kan ayah aku yer...kwn2 bloger..

3 comments:

SeAnNy HotSpot CoRnEr said...

insyaallah..kita sama2 doakn yerk..hmm..bile tengok keadaan ayah hang teringt lak kt bapak org..org paham perasaan hang..so, tabah na..semoga semuanya kembali occay seperti sebelum nih..

SeAnNy HotSpot CoRnEr said...

sama2 la kite doakan yerk..harap2 semuanya akan kembali occay seperti sebelum nih..bile nengok bapak hang, teringt org kat abah org kt kmpg..org tau cmne perasaan hang..sabar eh..doakan yg terbaik buat die k..

mas said...

slm su...
sabar ye su..

kuatkan smngt tau...
aku doakn ayah ko cpt2 sihat ye...
sabar ye su...
aku syg kn ko....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn