Pages

12 May 2010

VAKSIN


ops sowi...letak gmbar nie...
but disebabkan gambar ala2 cute nie la....
aku jd xtentu arah...
H1 N1
punye psl...
aku yang ada seadanye asma...
diberi keistimewaan mencucuk vaksin...
Bile aku bace blog member aku nie...
N3 dia kali nie...
membuatkan aku takut...
pergh...


betul ke mas....
ko jgn main2..aku da amik vaksin 2....
adoi...serabot2....
huhuhu....cucuknye...sakit beb....
demam x...
bdn jd lemah....
huhuhuhu....
(p/s:- KeNA study lik...btl ke vaksin 2 dr ehem2 gak.....)
But pe le uat....da pn cucuk...
NAsib lew.....

1 comments:

mas said...

ala su da cucuk xpe la xpyh piki lg...ko tu kira darurat...sebab ada asma kan...

jgn piki sgt ler...yg penting mencegah lebih baik dr mengubatikan...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn