Pages

20 April 2010

LIFE makin meruncing

Hmm..xtau nak mule dari ane le...
Skrg nie...byk yang berlaku pade org muda,
baik xder JODOH, MENINGGAL, sakit...buang bayi...
sume dari yang muda2....

Yang terbaru....
Achik spin meninggal...
dok xdok... Si ANNe Ngasri plak kate pisah...
Adoi..takut la life skrg nie..
Ape nk jadi la...
Buang bayi pn makin teruk....
Bkn yang xberpelajaran...
Yang belajar masuk u..
uat perangai...
ntah la ek...

MAk aku slalu sms...
CAKAP...ape yang da kat tangan kite..
kena jage ilok2...
hmm..kite xpasti pe akan terjadi pade kite....
Ape pengalaman yang aku pernah alami....
Aku ghase cukup matang bagi aku...
untuk membuatkan sebarang keputusan....

Demi anak.....
Iallah....aku akan jage hubungan aku n suami sebaik mungkin...
Aku cube akan bagi peluang....
Aku cube sejukkn ati aku...
Aku nak anak aku akan bahagia bersama kami....

Ya ALLAH...
ape nak jadi?
Nape?
Kenapa?

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn