Pages

10 February 2010

ente nak jadi PAK IMAM

PEACE!!! huhu..
ante orang arabian...
br lik mekah nie...huhuhu...

...saya ajiq n saya anis...
...kami SEPUPU...
...bkn couple tau...

...ante...nak camera...
...ante...nak camera...

...nape...bdk duorang nie...
..mate 1 sebelah  sane..
...1 sebelah cini...

..ajiq...ente nk jd tok imam ker?..

...ape psl la anak mama nie...

Lagu “Mari Shalawat”


Artis “Wali”


Shalatullah Salamullah
Ala Thaha Rasulillah
Shalatullah Salamullah
Ala Yasin Habibillah
Tawasalna Bibismillah
Wa Bilhadi Rasulillah
Wa Kulli Mujahidin Lillah
Bi Ahli Badri

Ya Allah
Daripada Kita Pacaran
Lebih Baik Kita Shalawatan
Daripada Kita Berduaan
Nanti Bakal Di Hasut Setan

Awas Jangan Dekat-dekatan
Kitakan Belum Ada Ikatan
Daripada Dekat-dekatan
Mending Kita Shalawatan

Bukan aku Tak Suka Padamu
Bukan aku Tak Mau Denganmu
Tapi aku Mau Liat Dulu
Setebal Apa Imanmu

Sudahlah Engkau Lupakan
Anggap Saja Kita Ta’arufan
Sudahlah Jangan Kau Pikirkan
Mending Kita Shalawatan




0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn