Pages

08 February 2010

Casio....oh hadiah ....

ni la gmbar nye...
hehehe...
laki aku hadiahkan...
hmm...mase nie cite camni...
mase 2 boing2 la....
laki aku ajaq g jln2...mase 2 da pn mlm...
tetibe jer dia ajq...
kesahnye...ari JUMAAT dia
kena excort g muar...
nthen dia ckp dia muor...
aku pn xkesah...
lik2 keje dai sms...
dia ckp dia otw nk lik kluang...
la...k2...(dlm sms)
sukati lew...
dia sms aku...mlm kite kuar...
aku ia kn aja
confirm smpai lmbt nye
memang pn...dlm kul 8 lebih...
lik2 dia ckp...siap lew...jom kuar
aku ckp yer ke?
k2...
aku mandi2...
amik track shoot n tshirt...
jom ar...
tetibe dia ajaq g Kluang Parade...
mase 2 da kul 9...
smpai kluang parade da 9 lebih (MALAM)
aku jln2 ckp nk g giant beli brg...
k aje...
dia ckp jom g kdai jam jap...
aku ckp... nk uat pe....
jom ar...
dlm kedai 2...
belek2 jam...
aku da la TERBEKENAN jenama BUM...
Aku pn ckp dlm ati...kalu da duit nk beli ar...pergh...
RM 300 se...
tetibe dia amik jam SEPERTI di atas 2....
dia ckp kt cina 2...
pergh....
da la kedai nk tutup da...
nk kul 10 dah 2....
dia ckp nk ini...
alamak....
aku diam kn ajer...pk kn...
xkn la dia nk belikan aku jam oren nie..
xmungkin...
untuk org lain kot...
tetibe...cina 2 ckp nk bungkus...
xyah...nak bg aku pakai..nthen dia pakai kn trus...
pergh....cam xcaye 2 ...
da lama kire nye dia xbg aku hadiah...
ape mimpi dia pn aku xtau...
but aku trima pemberian dia
seikhlas ati aku nie....

SO NI LA JAM AKU.....
raggert se.....

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn