Pages

07 September 2009

LuAhAn

aku ghase kecewa...
kecewa...
but...dengan satu perkataan menyebabkan aku kuat....
"ALLAH BAGI UJIAN KE ATAS DIRIKU SEBAB ALLAH TAHU AKU MAMPU UNTUK HADAPINYA N DAPAT TERIMA"
Abang,
nape abang xpnh cube menyelami ati ayang?
nape?
nape?
hina sangat ke ayang nie bang?
ha???
ayang tahu...ayang xsempurna....
but...
YA ALLAH, aku nak luahkan camne nie...
isi ati aku sekarang nie BERCEKAMUK....
Abang...andaikata ayang xsesempurna n xdpt bahagiakan abang...
abang cari lah kebahagian yang abang nak ya....
Ya ALLAH...
bantu diriku Ya ALLAH....
DEMI HAZIQ...aku masih le ketawa....
ketawa dalam tangisan....

3 comments:

mas said...

salam su...
ko kene kuat semangat su...ye demi haziq...
Allah uji kita sebab DIA sayangkan kita kan...

insyllh ko akan temui pelangi satu hari nanti...
sempena bulan ramadhan ni...doa byk2 ye su...aku selalu doakan korg akan temui bahagia semula...

Mama Qashrina Imani said...

kita serupa kak su..tapi kak su bertuah dapat juga kahwin dgn "Tersayang "..watie pulak kahwin dgn orang lain..nak buat macam mana..mungkin nie balasan Tuhan atas apa yang tie buat kat "bekas tunang tie"....

MummyAya said...

br je merasai apa yg kak su rasa.Sakitnya org lain tentu x faham kan?Semoga kak su tabah.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn