Pages

07 September 2009

argh...pe yang aku pkkn nie....

Ari nie...dok x dok...da 17 ari kite semua berpuase ek...
hmm...nape la ati aku berdebar2...

Ya ALlah, aku takut YA Allah...
Aku takut xmmpu nk idup lame...
Aku ghase aku makin hampir padamu...
but cam aku xbersedia lg....

Ya Allah bg la aku pluang berjumpe ngan ahli keluarga ku....
Ya Allah....
ampun aku Ya Allah...engkau berikan lah aku kekuatan untuk menyintai suamiku sepenuh atiku kembali...
aku takut aku xsempat...

uat suamiku,,
Andaikata ayang pergi dulu sebelum abang,
ampunkn ayang bang....

1 comments:

fibocynno said...

mas...andaikate ko dapat berita aku da xde...ko tolong bg th wan...yang aku TERLALU MENYINTAI dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn