Pages

25 August 2009

AiR mAtE yAng sEnTiAsA di HatiKU

Ntah lew nak mule dr ane...but lps aku bace blog maslina omar...ummisufi, aku ghase sebak...n trus air mate aku mengalir...aku ghasekan mas seorang isteri yang terbaik uat suaminye...n shahrul mahadi juge suami terbaik untuk mas... give n take... same2 phm atas dsr maksud "PERKAHWINAN".. Diorang bahagia sgt... + plak ngan kehadiran sufi wpun selepas menerima ujian dr ALLAH swt atas kehilangan diha...uat mas...aku tau sekarang ko bahagia d samping suami n anak... bagi aku plak...xmungkin aku dpt mencapai kebahagian yang aku idam2kan selama nie mas...dulu yer...sekarang? ntah lew...aku juz lalui demi HAZIQ..aku cube blajar atas dasar kehilangan...Diri ni ghase xmmpu sgt nak bicara mengenai KEHIDUPAN, aku ghase aku da uat yang terbaik...but aku xmmpu jugak...pd dsrnye...org nmpak aku epi da ngan ape yang telah berlaku b4 ni pd aku... but aku nak trime hubby aku 100% xmungkin n susah...aku bce blog2 kwn...org sume epi ngan life berumahtangga...AKU?...hahaha...juz lalui jer...01.09.2009 da hmpir2 tibe dah...cam epi jer nak sambut anniversery?hahaha...nop3x...xder sambutnyer lah...biar la...aku pn xnk gah2kan ngan ari sejarah aku sebabnye kalu sambut pn xla sehappy ane pun...juz lalui jer la ari jer...cam aku lalui life aku sekarang?hmm..Ya Allah aku mohon paduMU Ya ALLAH agar aku dpt perolehi kebahagian kembali...seperti dulu...aku cube n trus mencube mengikis ati aku yang terluke nie...ati ku semakin kering n trus mungkin akan kering...n ect.....


glitter-graphics.com

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn