Pages

28 August 2009

~h~a~T~i

Sekali lagi ari nie atiku berkecamuk....
Remuk bagaikan kaca yang pecah berderai ke lantai...
G2 gak la atiku yang benar2 membuatkn aku lebih kuat dan dapat lalui ape pn yang akan menimpa diriku...
Berdirinye aku sekarang demi anak ku "MUHAMMAD DANIAL HAZIQ" mama janji akan kuatkan ati mama demi sayang...
Maapkan mama kalu mama da xsygkan babah sepenuh hati mama..
Babah yang membuat mama gini...
Maapkan ayang bang, andaikate keterlanjuran mulut ayang...
Pada hakikatnye ayang makin ghase cinta ayang kat abang, makin benci ayang pk kn ape yang abang uat kat ayang sememangnye xsuke....
but ayang akan diamkan diri...
ayang xkn bersuara selagi ayang le thn ngan tingkah laku abang....
dalam blog org lain, yang sudah berumah tangga sume sygkan suami,,ayang? ntah lew...
2 dlm1 kot.... perasaan windu,sayang vs benci masih ade wpun kite serumah...
ayang bagaikan seorang pendatang.....
pape pn terima kasih la atas kesudian abang letakkan ayang wpun persinggahan di ati abang...

2 comments:

mas said...

napa jd camgini su...
aku syg kan ko...
sedih aku bila bc ni...
kuatkan semngat tau...

fibocynno said...

ntah la mas...
DEMI HAZIQ je jiwa aku skrg nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn