Pages

03 July 2010

JODOH..PERTEMUAN..PERPISAHAN..SUME DI ATAS TANGAN ALLAH

Ari nie d kejutkan 1 berita KEMATIAN...


Ya ALLAH...selamatkn la arwah dunia akhirat...

Engkau tempatkan beliau di syurga Ya ALLAH....

Staff penjara dan 1 blok kami....

Suami isteri accident dan suami meninggal dunia......

Ya ALLAH ape perasaan wife dia bile sedar nanti...
org yang br nak bina idup br xsempat 1 thn kahwin...da xde di sisi.....
B4 nie pun memang dok asing sebab suami nye bertugas di kluang;...
n wife bertugas d kedah....(setahu aku)....
Ya ALLAH kuatkan ati isterinya Ya ALLAH...
hanye engkau yang paham...
isi hati hambamu
Ya ALLAH...
Aku xla rapat ngan jiran nie...tetapi....selalu menegur haziq anak aku...
tapi...ari nie b4 diorang nk kluar ke bandar ...kluang...
si isteri menegur haziq... dalam masa yang same aku selalunye memandang si suami...
but ari nie si isteri menegur...hanya isteri saja aku pndang...
Ya ALLAh aku nagis lepas dengar kematian si suami...
mase 2 dlm mase yang same...
kami nak kluar ke bandar dan d tengah jln mereka mahu pulang..
(kejadian accident) kate org2 yang melihat kejadian 2...
YA ALAH...engkau janjikan kebahagian kan..
ALLAH huakbar...
Amin Rabil alamin...
Al-fatihah...
Suami aku mengiringi mayat bersama staff2 lain balik ke johor....
Dugaan mengajar kite ingat kepadanya...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn