Pages

06 January 2010

Ya ALLAH Tuhanku , murahkan rezeki aku




Ari nie aku nk n3 pe ek...
dr tajuk di atas

"Ya ALLAH Tuhanku , murahkan rezeki aku"

cam aku minta sesuatukan...
A'ha... sebenarnya pada tahun 2010
nie...aku nk sgt dapat keberkatan dari ALLAH...
supaya aku, suami n anak dpt hidup bahagia dunia akhirat...

Dalam mase yang same aku nk sgt mohon kerja lain dr sekarang...
bukan aku xbersyukur ngan kerja sekarang tetapi aku nk meningkatkan diri aku...
Target aku sekarAng nk mintak jd PPTM
u all tahu pe mksud PPTM? 
PENOLONG PEGAWaI TEKNOLOGI MAKLUMAT...
sAMPAI ARI NIE MASIH TIADA REZEKI LAGI...
UNTUK INTERVIEW DI swasta...DA XLARAT DA....
kalu kerajaan masih xder REJEKI lagi lew...
Ya ALLAH,
ku mohon Ya ALLAH aku mohon padamu moga aku dapat
MEMAJUKAN diri aku nie...
Ya ALLAH engkau lindungi la hambamu ini Ya ALLAH....

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn