Pages

28 November 2009

dEmAm

nape oh nape...
camne aku nak lalui ngan ati yg tenang...
aku makin xsuke akn sikap suamiku...
makin baran...

anak jd mangsa kena marah...
disebabkan i2...
smpai dmm...
smlam 27 smalaman aku jg anak kesayangan aku dmm...
DEMAM TERKEJUT2...

hmm...bang nape abang makin berubah?
xkn bosan dgn kami...
kami makin xphm ngan sikap abang 2...
abang ubah la demi kami bang...

anak aku syg sgt kt dia...
but pe dia uat?
mrh2?

ape semua nie bang...
ape slh kami...
sbenarnye...
sume dtg dr ABANG....
abang PUNCA segalanyer...

abang nie cam tekanan jer?
tekanan KERJA....

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn