Pages

29 October 2009

~hELmEt oH HeLmet~

aku nk gelak le x?
hahahahahahahahahaha....

1 x hua
2 x hua
3 x hua
hua..hua.hua...

sebenaqnye... pg td da 1 crite lawak...
x la pg td...
pg sgt xlew...
mse 2 aku nk g keje...
LAMBAT? 2 perkara biase...
slgi jam 2 x kul 7, slagi 2 la xtrun dr umah....
bkn kuar dr umah trn dr umah...
mane xnyer tingkat 5...
slamat hubby aku ntar anak kesayangan aku 2....
ajiq n anorld.....
bug bunny die lew..
hmm...xlwak pn....

Sebenarnye aku nk crite, mase aku naik moto...eh...
lupe lak aku nk crite aku naik moto sekerat jln, nthen aku naik bas (2 kali bas)....

Aku nak crite dr pnjara 2...
hubby aku bwk la aku naik motor smpai sekerat jln, smpai bt 4..
xsempat sampai bt 4 aku trn sebab aku nmpak bus...
btl2kn tudung,
upe2nye...aku xpakai HELMET...
sepanjang atas motor 2......
hehehe...patut la sejuk jer kepala aku nie...
hahahaha....

Adoi.. trn2 moto pe lagi kena la mrh ngan hubby aku...
hahaha....dia kate aku terlupe cam TENGGILING....
bengang se...dia samekn aku ngan tenggiling....
hehehe....lawak2...

Sesedap mulut dia jer kate aku cam 2...
what ever la....
lantaq p ar.....

moral nyer.... Jgn Jadi CaM tEnGgiLing...

(p/s. : jgn LuPe HELMET)

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn